Friday 10 February 2012

Aku Selalu BusY

AssaAlamUalaikUm...Follower2 N kengkawan yang sudi Skodeng Blog akU!
Aku MemAnG suKA Busy!

Aku MenYanyi Tapi aKU XDE La suke Sangat MenYanyi

Semase PerTandiNgan


Candid!hahaha..!aku suke sebab BoleH Tgk Muke HodoH aku


waLauPun Ni Gambar Lame..Tapi Rindu sangat kenangan Kat Gamba Ni..
saye denGan Kawan Baik Saye ADAM..dia da xde da Kat sini..hurm..Jauh di POLITEKNIK MERLIMAU sane tuuu....Gud LUcK awaK....


lagi satu Pic caNdid semase BerlakoN..hahahha..Sweet Larh Kawan2!

Ni Pic sebeLum Naik PenTas..SeroNok Bila DikenAngkan kemBali


Peace YaW!!hahah...Kini Tinggal KenanGAn..tapi Pas Ni Ade teater LAgi laaaa...


1 MalaYsia VS Bunga Raya Untuk teater MUziKAl Poli Kami


Ni PIc Mase KonvO.aku bergAMbar Dengan 2 OranG KawaN aku Jugak


Dalam KumPUlan Muzik Gamelan aku Main KeroMong..Paling Susah Kot..Tersilang2 Tangan aku


Pic Paling Cute Di Taman Tamadn Islam Selepas PersemBahan Kami


Ni Mase PeMberiAn Baucer KAt Poli..Untunglaa dapat 2 Ratosss...hahaha


Ni Pic Mase G ProGram Jelajah Desa..Hahahah..Xtahu La menatang Ape Yang aku Pegang tuu..Gile Lensa an???hahahah


TeruJa sangat Jumpe Dato' aziZ satar..hahahah..Aku Ni berlari dengan Badan Yang penUh selUt g Kat dy..

Ni Pulak Pic Mase g ProGRAM yes!politeknik!
bERTUAH SANGAT sebab G sane... we all Batch pertama Rescue Team..Tapi SayangNya Kitorang PunYe POLI x g Ke KemBOja Sem Lepas..


Ni Pic denGan Dak POLI MERSING,POLI MUADZAM,POLI SHAH ALAM..hurm..dorang Best!


Ni Pulak Mase SemInar Bisnes!Aku da Join Da Buat2 BisNes Ni..
Pic Bersama DownLine aku..ni Kat Hotel IXORA pulau PinANg..

 ni Pic Last SebElumm Aku G Masuk Dewan..DebarAn Kian Terasa Sebab Kene Duk Atas PenTAs N BAgi Anugerah dekAt Rakan2 BIsnes Yang Berjaya,,TahNiahhh!

So,Al_kisahnya..Aku Memang Suka memBusyKan Diri..Sebab Bila Aku Busy Aku Xkan Kacau Orang..Hahah..dalam Hidup aku Banyak Benda yang Aku Nak capai..walauPun Aku Belajar Xpandai(hahahah)Tapi Aku suka denGan MenYiBukkAn diri,...Kenal RamaI Orang..Sebab..Aku Belaja Pandai2 Pun Aku Pun xtahu Aku DapaT Keje Ke x Mase AKan datang t...So Aku Slow2 Buat Bisnes,,hurm..SeroNok sanGAt!!if Sape2 yang Jenis Xmalu Cam aku..Yang Suka Join ProGram Or Active2 Niii...Foloow Leeerr aku..K??

p/s:so jangan cakap aku soMbong Biler Korang x kenal aku sebab Aku Suka ProGram Yang Bercampur denGan ramai Orang..Ok??n PasNi..Aku DenGan WATANIAH Pulakkk....seroNok..sebab Dulu kAt PLKN xpuas lerrr nk Pegang M16...Nk MenemBak je Aseee...!
pesanan Tuk semua:aku Ni da leerr Malas Belaja..So tiru Hok elok da laa.Yg XelOk Jangan Ikot..So PelUang DibukA pada Yg berBakat K?bye...
  

2 comments:

AIR MATA CINTA said...

masukkanlah video utk teater nga nyanyi 2..... nak tgk ...(:

Nurul nabilah said...

panjang lerr video tuu..internet da ler slowww....xsyok nk upload